HBF6

HAKKIMIZDA

2005 YILINDA KEMERBURGAZ‘ DA KURULAN HABİF MİMARLIK, MİMARİ, İÇ MİMARİ PROJE, TASARIM VE UYGULAMA ALANLARINDA ÇALIŞMALAR YAPMAKTADIR. GÜNÜMÜZ ESNEK, DÖNÜŞEBİLEN, DENEYİMLERE DAYALI MİMARİ TASARIM ANLAYIŞIYLA YOLA ÇIKMAK, HEP YENİ ÜRÜNLER YARATMA ÇABASI İÇERİSİNDE BULUNMAK, KENDİNİ TEKRARLAMAMAK, HEM KENDİSİNE HEM ÇEVRESİNE BİRŞEYLER VEREBİLMEK ÖNCELİKLİ AMAÇLARDIR.

BU AMAÇLARA ULAŞMADA, TASARIM AŞAMASINDAN UYGULAMANIN SON ANINA KADAR AYNI DETAYCILIKLA ÇALIŞILARAK, HEM YARATILAN PROJENİN SOMUTLAŞMASINDA BEKLENTİLERİN KARŞILANMASI, HEM DE HER PROJEDE YENİ BİRŞEYLER ÖĞRENME GERÇEKLEŞMEKTEDİR. MİMARİ ÜRÜN İLE TASARIMCI ARASINDA OLUŞAN DİALOĞUN DEVAMLILIĞI DÜNYADAKİ MİMARLIK OFİSLERİNİN YENİ PROJELERİNİN TAKİBİ , HEM MİMARİ HEM DE GÜNLÜK YAŞAMA İLİŞKİN GELİŞMEDEN HABERDAR OLMAK, NELER OLUP BİTTİĞİNİN FARKINDA OLABİLMEK İLE MÜMKÜNDÜR.

BU DA HABİF MİMARLIK OFİSİ’NİN VİZYONUNUN GENİŞ OLMASININ ASIL SEBEBİDİR. TASARIM VİZYON, BİLGİ BİRİKİMİ VE YARATICILIK GEREKTİRMEKTEDİR. BUNLARIN ÖTESİNDE, YENİ MALZEMELERİN TAKİBİ, BU MALZEMELERİN UYGULANMASI, DETAY ÇÖZEBİLMEK, BİLİNEN ÇÖZÜMLERİ DÖNÜŞTÜREBİLMEK, TASARIMI BAŞARILI BİR ÜRÜNÜN YA DA MEKANIN BAŞARISINI UYGULAMAYA DA TAŞIMA ANLAMINDA ÖNEMLİDİR. HABİF MİMARLIK, SAHİP OLDUĞU VİZYON VE BİLGİ BİRİKİMİNİ BİRARAYA GETİRİP, HEM TASARIM HEM DE UYGULAMADA AYNI ÇİZGİYİ YAKALAYABİLMİŞTİR.

ADRES

HABİF MİMARLIK İNŞAAT TİCARET A. Ş.
BELEDİYE CADDESİ İDE İŞ MERKEZİ NO:13/14-A
34077 GÖKTÜRK BELDESİ KEMERBURGAZ / İSTANBUL TÜRKİYE

TELEFON

+90 212 322 20 36

FAX

+90 212 322 20 38

E-MAIL

info@habifmimarlik.com

PEAK GAMES

2013 475m2 Kabataş, İstanbul 15 FOTOĞRAF
Peak Games Academy

Peak Games çok genç, dinamik ve internet dünyasında trendleri takip eden akıllı telefonlar için aplikasyon tasarlayıp üreten bir şirket. Şirketin bu yapısı referans alarak tasarladığımız, seminer-toplantı-sosyal mekan fonksiyonlarını barındıran bu mekan, firma yetkilileri tarafından “Academy” olarak adlandırıldı.

Farklı yükseklikteki platformların belli bir sistematik düzende ile bir araya gelmesiyle oluşan oturma ve dinlenme alanları, modern bir anfi-tiyatro yorumu olarak düşünülebilir. Mekanın 3 tarafını kaplayan bu prizmalar, 3 yönden de sunum ya da seminer izlemeye olanak tanıyacak şekilde tasarlandı. Her bir kot, kırmızının farklı bir tonuyla tanımlandı, bu şekilde yükseklik değişikliğiyle birlikte ortaya degrade bir renk oyunu ortaya çıktı.

Orta alanda yer alan ve tasarımı bize ait olan toplantı masası 24 kişilik oturma kapasitesiyle grup toplantılarının yapılmasına olanak verecek şekilde tasarlandı. Ayrıca görüşmelerin olmadığı saatlerde,  çalışanların etrafında toplanarak keyifli vakit geçirebilecekleri, kahve molası verebilecekleri, kişisel çalışmalarını sürdürebilecekleri çok fonksiyonlu bir masa olarak düşünüldü.

Mekanda yer alan mutfak, şeffaf renkli PVC bantlarla örülü, metal seperatörler ile mekandan kısmen ayrılarak, sınırları tanımlandı. Seçilen malzemeler sayesinde içeri ışık girmesi de engellenmemiş oldu.

PEAK_GAMES_03D PEAK_GAMES_04 PEAK_GAMES_04A PEAK_GAMES_05 PEAK_GAMES_05A PEAK_GAMES_05B PEAK_GAMES_06

2013